lördag 5 februari 2011

ett avsnitt/en hel jävla roman

Yes, jag vet att det inte har gått minst 3 månader eller ett halvår, och att jag inte borde skriva ett inlägg idag.. men what the heck.

Kom nyss hem från en musikfylld kväll, med en "helvild" efterfest på fyllebänkarna på Söder som inkluderade en varsin tzatziki m. bröd. Mina öron är tillfredsställda och jag är mätt, jag har en skön belåtenhet i mig och antar att det var därför jag fick lust att skriva av mig lite.. eller för att jag bara får plats med 140 bokstäver i ett tweet.

Nästa vecka har jag nationella prov i svenska, känner pressen på att få mvg eftersom att skriva är det enda jag är riktigt bra på (bra Angelika, skriv det i ett helknäppt inlägg mitt i natten, alla ser att du är så bra på att skriva..).

Det här blev ett väldigt långt och vanligt inlägg (för att vara mig), så ja. Hejdå.

1 kommentar:

  1. Hej!
    Jag tänkte bara tipsa om att det just nu pågår flera tävlingar med fina priser bla underkläder för 300 kr och även en dagens blogg tävling på min blogg där du har chansen att bli länkad inför mina 300-600 unika läsare/dag så passa på att gå in och anmäl er:)

    Annars kanske du vill göra ett bloglovinbyte?;)
    kram

    SvaraRadera